fru mamma fotograf

Mor lilla mor!

Publicerad 2011-05-29 21:42:29 i Högtidligt,



Antar att många av er (eller hoppas iaf) har firat er mamma idag på Mors dag?! Egentligen ska det väl inte behövas en speciell dag för att man ska visa sin uppskattning till sin mamma men då jag själv glömmer det i vardagen är det perfekt med en sån här dag så man får tummen ur på ngt sätt... 
Jag har inte vart den lättaste dottern tror jag genom åren, och är väl inte det fortfarande hlr men jag kan ju säga att vår relation är tusen gånger bättre nu än när jag var 15 iaf... hujeda mig!

Nu pratar jag nästan med mamma varje dag, ibland fler än en gång och hon är min levande receptbok som jag ringer till när jag behöver hjälp med matlagning. I helgen har dock mamma och pappa hälsat på min syster och hennes familj så syster har fått representera syskonskaran i uppvaktandet :)

Älskar dig mamsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;