fru mamma fotograf

Mina kuddar

Publicerad 2011-05-18 11:04:46 i Inredning,




I morse vaknade jag av Roxy kl 04 som satt och puttade ner grejer från fönsterbrädan...(som hon alltid gör runt den tiden).  Kände då även att min rygg va typ helt kaputt och fick gå och hämta två till kuddar...  La mig igen med en under huvudet, en snett in under magen, en bakom ryggen och såklart min stora kudde under benen ;)  Lite som bibelordet "du omsluter mig på alla sidor" :)  
Nu är det dock vetekudden som gäller, in i micron på 1 minut och sedan sätter jag fast den (med hjälp av stor mudd på mammabyxor) på ländryggen. FY så skönt! Och så luktar den lavendel oxå! Tack söta mamma som gav den till mig ♥


Nu är det dags att göra något utav den här onsdagen oxå hade jag tänkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;