fru mamma fotograf

Småfisarna...

Publicerad 2011-03-02 22:08:57 i Bilder,








Japp! Så kallar jag mina syskonbarn i detta inlägg :) Inte för att de fiser speciellt mycket. Och vanliga fisar är ju varken söta eller fina.. men Dessa tre småfisar är helt underbara! Alfred hade vi 4-årskalas för i helgen. Blev god tårta, fina paket - precis som ett kalas ska vara :)  Av mig och Björn fick han en bok och en mössa som är vändbar och beställd och sydd utav vår vän Emma. Kika in på hennes hemsida här!


Idag har jag varit barn- och hundvakt åt Meja(brorsdotter) och Mirak (hunden). Var först ute en sväng med hunden och hämtade sedan Meja på dagis. Sen har vi haft en mysig och rolig eftermiddag! Vart ute och lekt, bakat muffins, gick i skogen m.m.   Skönt att kunna vara nära och ställa upp när det behövs. Känns mindre kul att inte kunna ställa upp för systers familj lika ofta... Men man får försöka ta till vara på tillfällena vi ses och göra det bästa utav det :)





Helt sjukt att tänka att vi också ska få en knodd. Och så mycket som händer! Alfred 4, Meja snart 2 och Ellie snart 1... Träffades i julas sist och sååå mycket händer på 2 månader, med all tre!  Detta är mina småfisar nu, men snart får jag en alldeles egen småfis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;