fru mamma fotograf

Mondaymorning!

Publicerad 2011-03-07 10:16:52 i Karlskronaliv,

Oh så trött jag är! Och då är ändå klockan 10:15 och jag har vart uppe 30 min kanske...? Roxy väckte mig vid 02 inatt och det tog låååång tid innan jag kunde somna om. Låg och vände och vred på mig hela tiden kändes det som så sovmorgonen är faktiskt befogad :)

Idag står två saker i min almanacka: Jympa 12:00 och Körövning 19:00.  Men om jag känner mig själv rätt så lär jag hitta lite saker att göra däremellan oxå... har några "måsten" idag så det är väl egentligen lika bra att sätta igång?!

Önskar er en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;