fru mamma fotograf

1 X eller två?

Publicerad 2011-03-09 17:37:09 i Lillnorpan,



När jag blev gravid gick jag och köpte mig denna bok: GRAViD. En fylla-i-bok om varje vecka i graviditeten + en liten faktaruta längst ner om vad som händer och sker där inne med bebisen :)
Varje vecka kryssar man oxå i vilka symptom man har, ofta, ibland eller aldrig.
Något som jag har kryssat i som Ofta, är (inte så otippat) "Svajjigt humör". Har vart ikryssad Ofta sen v. 10! Stackars Björn...
Jag gillar verkligen att vara gravid. Att vår bebis bor i min mage, att den buffar, sparkar och gör kullerbyttor. För tillfället gillar jag min stora mage, den är lixom inte jätteotymplig ännu, bara när man ska knyta och knyta upp skorna men det hjälper Björn till med när han är hemma :)

Älskar dig Lillnorpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;