fru mamma fotograf

Vecka 41!?

Publicerad 2011-06-16 21:59:43 i Lillnorpan,



Så här "fräsch" är man i vecka 41 (40+1) efter en dag på beachen :) Inte alls med andra ord!

Jaha, BF +1! Så här skulle det ju inte vara Lillnorpan? Senast den 15 juni skulle du ju komma, nu har 16.e  oxå gått. Iofs tycker jag det var ganska bra för 110616 var lite jobbigt att säga tycker jag, och du ska ju dras med ditt personnummer hela livet :)

Det är inte så att jag inte trivs med min mage eller att vara gravid, älskar det och kommer med 100% sannolikhet att sakna den sen...  men nu är det lite mer "been there, done that".

Sen vet jag inte riktigt vad jag kan vänta mig, visst andras historier och erfarenheter men i och med att varje förlossning är unik så är det svårt att veta och ta till sig något jag aldrig varit med om förr. Häftigt ändå.
Slemmisen har iaf börjat lossna,härlig info va? =D Började förra veckan ngn gång men nu  har det hänt mer och idag vaknade jag av en ond sammandragning som jag andades igenom. Gjorde egentligen inte jätteont men jag tänker att det är ju lika bra att öva ;)  

Dock har det varit ganska lugnt sen under dagen, känner att det trycker oså lite neråt men inget som är värt att tänka att "nu startar det".

Jaja, kanske blir den 18.e som så många av er har gissat?!




Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2011-06-17 21:09:40

eller kanske den 17? :)

Postat av: Matilda Hellberg

Publicerad 2011-06-17 22:02:28

Kikar in på webbisarna med jämna mellanrum och hoppas hitta lillnopran Mikmar på bild, men inte ännu. Tänker på Dig!!!!

kram

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-18 13:16:43

Hej, det är så mysigt att följa dig via bloggen! All lycka till nu med er nya lilla familj. Jag vill bara tipsa om en suverän blogg jag önskar att jag hade vetat om ibörjan, sagogrynet, som tar upp en massa bra grejer om amning. Kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-06-18 17:52:43

Grattis till lilla Vera!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-06-19 15:09:35

Hej, hoppas det går bra med magen eller till och med bebisen... Blir nyfiken när så många gissat 18:e och idag är det 19:e. :)

Postat av: Ebba

Publicerad 2011-06-21 18:51:03

har det kommit en liten än? ^^ nyfiken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;