fru mamma fotograf

Torrshampo

Publicerad 2011-06-10 08:40:05 i Hår & Frisyr,



Jag brukar använda mig utav torrshampo några gånger i veckan och hittills har jag använt mig utav Proffs (den rosa). Tyvärr tycker jag att den tagit slut alldeles för fort men ändå fortsatt på detta märke - tills nu!  Hittade nämligen Schwarzkopfs relativt nya torrshampo, got2be, häromdagen på H&M. Större flaska och MYCKET bättre! Håret blir inte alls lika strävt som med Proffs och det känns inte som om man behöver använda lika mycket. Kostade runt 70kr tror jag men läste nu någonstans att man kan hitta billigare på typ Citygross.

Ny favorit helt enkelt!




Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2012-04-03 21:04:24

Vilken söt header du har! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;