fru mamma fotograf

Inte långt kvar nu... eller?

Publicerad 2011-06-08 12:59:19 i Lillnorpan,

Förlåt... detta har verkligen blivit en gravidblogg! Eller å andra sidan så är det ju en Elin-blogg och handlar om det som kretsar i mitt huvud och i mitt liv och just nu är det förlossning och nedräkning!
Stört att det idag är exakt en vecka kvar till BF (beräknad förlossningsdag) men det kan lika gärna ske tidigare eller, uschunnamej - senare!
Jag hoppas på det tidigare, inte för att jag tycker att det är speciellt tråkigt att vara gravid, för det gör jag inte :) Men jag är så nyfiken! haha :)
Jaja, idag ska jag iaf försöka pallra mig iväg och storhandla, börjar bli tomt i kylskåpet och ingen inspiration har jag heller... =/
Hoppas ni har en trevlig tisdag :)

Kommentarer

Postat av: Emster

Publicerad 2011-06-08 13:38:53

En stor kram till dig nu, Elin! Tänker på er och om det är dags snart- vilket det ju är :-)Lycka till, det kommer gå kanonbra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;