fru mamma fotograf

En dag kvar...

Publicerad 2011-06-14 11:13:08 i Lillnorpan,

Konstigt att se en 1.a på den där bilden. Jag kommer ihåg när det va 100 dagar kvar (7/3) och tyckte att DET var stort! Tänk vad snabbt det har gått ändå...
Nu har vi ju dock inte en blekaste aning om när Lillnorpan kommer, kanske kommer först om 2 veckor?! Hujeda mig! Hoppas vi att h*n inte gör... Mamma har fått mina syskon innan BF, mig på BF, min syster har fått båda hennes innan BF så arvsmässigt tycker ju jag att jag redan skulle ha en liten skrutt här :)  Men hon eller han tål att väntas på! Har vi väntat så HÄR länge så kan vi vänta några dagar till - och längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;