fru mamma fotograf

No pics!

Publicerad 2011-07-21 15:31:14 i Lillnorpan,

Hinner inte sitta mycket vid datorn nu så tyvärr blir det inga bilder - idag heller :)
Vera ligger och sover i sitt babynest men det hörs lite "gnäll" där bortifrån så hon kan nog vakna any time just nu...
Lite mer än en månad är Lillnorpan nu, helt sjukt vad tiden gått fort! Men jag har försökt att njuta varje sekund och tycker att jag lyckats riktigt bra! Björns semester har dock mer handlat om att passa upp på mig och Vera än att vila själv så jag tror han nästan tycker att det ska bli lite skönt att börja jobba på måndag.. ;)   och DÄR vaknade hon!
Efter lite käk sover nu Vera igen. Måste säga att babynestet är nog den bästa investeringen jag gjort till att Lillnorpan skulle komma och att jag sytt det själv gör att jag tycker ännu mer om de! Kanske är det därför Vera oxå gillar't? Made with Loooooove :)
Nu vaknar hon igen tror jag...  ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;