fru mamma fotograf

Husägare!

Publicerad 2011-07-08 22:25:37 i Karlskronaliv,

Yes! Idag har vi skrivit på papper och ska bli husägare! Helt galet! Typ största affären man gör i sitt liv antar jag och nu är den snart gjord...
Huset ligger i Nättraby som är strax utanför Karlskrona, litet samhälle som vi bara hört bra grejor om så vi hoppas det stämmer... :)
Magnoliaträd, fläderbuskar, äppelträd, vinbär, körsbärsträd, rabarber och massa blommor - nu längtar man ju redan till nästa sommar så man får uppleva allt det där! Tillträde blir i oktober så det första vi får köpa in lär väl bli räfsor så vi kan räfsa bort alla löv ;)
En annan som borde bli glad över flytten är Roxy. Känns skönt att äntligen kunna ge henne möjligheten att få vara en utekatt på heltid om hon vill (plus att hon kanske springer av sig hängbuken?).
Lillnorpan sover iaf nu skönt i sitt lilla babynest (som jag sydde och är oehört stolt över!) så jag tog tillfället i akt att uppdatera lite... blir ju inte sååå jätteofta annars men det kommer... be patient!
En underbar helg önskar jag er!

Kommentarer

Postat av: Bettan

Publicerad 2011-07-08 22:42:43

Underbart med bär o blommor! Magnolia satte jag en här förra året. I år kom en knopp, som ramla av:(. I vinder har rådjuren käkat upp alla toppar på alla grenar:/. Till nästa vinter får vi sätta upp nät.

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-07-08 22:53:56

Grattis igen.....kör på lövblås/sug direkt till den tora trädgården!

Postat av: Ebba

Publicerad 2011-07-09 10:53:54

ååh! grattis till huset! blir finfint med alla bär, som man kan göra saft o marmelad o allt va det är!

Postat av: Helena

Publicerad 2011-07-10 17:36:16

Min hemby det. Jättefint. Där kommer ni trivas :) väldigt fint hus med.

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-07-11 12:18:54

Tack söta ni för era Gratulationer :)

Bettan - hoppas ni får bukt med magnolian, är ju sååå fina!

Matilda - Björn är nog inte sen på att få igenom den idén på :)

Ebba - ja, nästa år blir det mycket safta och sylta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;