fru mamma fotograf

5 veckor!

Publicerad 2011-07-22 18:39:55 i Lillnorpan,



Idag fyller Lillskrutten 5 veckor! Hujeda mig vad fort de går, men det visste jag ju att det skulle, men ändå - kan vi PAUSA lite?
Idag har Vera dock haft ont i magen mest hela dagen, vart ledsen och velat vara i famen hela tiden sen kl 11, kunnat lägga ner henne 2 gånger, den andra gången är nu så vi får se hur länge hon vill sova nu...  Gör ont i mammahjärtat att se henne så ledsen och ha så ont. Kan ju inte göra så mycket, började med semperdroppar tidigare i veckan och hoppas på att de ska börja verka snart och så lite magmassage. Det brukar hon tycka är  skönt och avslappnande men annars har jag inga "knep".

Vi skulle egentligen iväg och grillat med lite vänner idag men med en Vera som har magont kändes det som en dålig idé så vi har fredagskväll hemma istället.

Vad gör ni?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-23 23:34:05

Stumpan, jag har MASSA knep mot magont, får prata massor om det på torsdag :)) KRAM

Postat av: Bettan Lindquist

Publicerad 2011-07-25 20:58:37

Minifom använde vi på Stina och det är värt att prova!! Jag körde både dem och semper ett tag men körde sen bara minifom. Trycka ut gaser med hennes ben på magen e oxå bra.

Hoppas Vera får må bättre i magen snart!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-30 11:27:35

Åh, så söt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;