fru mamma fotograf

Nytt år!

Publicerad 2011-01-03 22:08:27 i Funderingar,

Narnia var ju riktigt kass! Möjligtvis en hyrfilm men verkligen iNTE bio, och definitivt inte 3D. MEN det var mysigt att göra ngt ihop bara jag och B. Myspys.

Annrs så springer dagarna, som vanligt, iväg. Nyårsafton var i fredags och vi är snart redan inne på tisdag och fjärde januari!
På kyrkans hemsida bloggar pastorerna titt som tätt och en sak som jag tog till mig var pastorns, Ulf, inlägg kring nya året.
Det är alltid något speciellt med ett nytt år, jag tänker till lite extra på året som gått och året som kommer. Nyårslöften har jag slutat att ge. Kommer alltid för tätt in på och tiden för eftertanke med löftet/löfterna brukar bli alldeles för kort.
Vad skrev han då kloke Ulf?

Vad är du särskilt tacksam för?
Vad blev inte som du ville?
Vad är det egentligen du ser fram emot under 2011?

Frågor som tål att tänkas och funderas på.
 Det har jag gjort och det känns skönt att upptäcka alla de saker, människor och situationer runt omkring mig som jag är särskilt tacksam för. Finns även händelser som inte blev som jag ville under 2010 och ibland får man helt enkelt inse det och lämna det bakom sig.
2011 kommer bjuda på mycket som jag ser fram emot - särskilt sommaren :)




7 dagar kvar

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-01-05 01:34:43

fin blogg :)

Postat av: Natalie, amanda

Publicerad 2011-01-05 15:40:01

Heejsan fiin blogg hoppas du har haft ett nytt bra år :)

Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Publicerad 2011-01-05 19:50:08

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;