fru mamma fotograf

Samma fast olika

Publicerad 2011-01-14 08:25:14 i Karlskronaliv,




Samma morgon.
Två personer.
Helt olika upplevelser...

Klockan 06.45 ringde Björns telefon imorse. Ingen har dykt upp och öppnat på Friskis! Lika snabbt som Clark Kent byter skepnad till Stålmannen fick min man svira om snabbt till kläder, hinna med tandborstning för att hoppa över frukosten och sen iväg!

Själv funderade jag ett tag på om jag skulle ta och somna om eller inte...? Bestämde mig faktiskt (hör och häpna!) för det senare och puffade istället upp kudden och plockade upp senaste numret av Mama som jag inte hunnit läsa ännu. Endast avbrutit för att gå upp och göra mig en ostmacka och en varm choklad och sedan tillbaka igen i sängen :)


Fredagmorgon hos the Mikmars!



Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-14 11:22:28

Ja du vilken morgon.... själv blev jag väckt av Caleb kl 8.30, den katten kan jama högt han ;)



Ha en skön dag min vän!!! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;