fru mamma fotograf

Oups!

Publicerad 2011-01-21 15:26:14 i Livet,

Jag som hade tänkt att vara sååå effektiv och plugga på tåget hem! ehhm... blev inte riktigt som jag tänkt mig. Har gått åt alldeles för mycket tid till att surfa runt på bloggar, gravidforum och klädshopar :)  Men anslutningen har faktiskt inte varit den bästa så jag tvivlar på att jag hade kunnat se på filmen (föreläsningen) iaf. Hakade upp sig på hitvägen så varför skulle det vara annorlunda nu?

Just de! Idag hoppade jag på tåget, vagn 11 och letade efter min plats 55. Gick igen vagnen två gånger utan att hitta den, gick ut tittade på nästa vagn : 12. Näe, dit ska jag ju inte. Fick iaf tag på konduktören och hon berättade att de vart tvungna att byta ut vagn 11 så jag kunde ta en annan plats (52) i samma vagn. Grejen var bara att i vanliga fall är vagn 11 uppdelad på 1.a och 2.a klass (jag bokade såklart 2.a) men nu var hela vagnen 1.a! YEY ME! Så nu har jag suttit riktigt nice i en hyfsat tyst avdelning hela resan :) Gött att det blev så, var helt upprörd och hysterisk igår när jag skulle boka resan då inte internet funkade och när det väl gjorde det dröjde det år och dar innan SJ's hemsida funkade (förlåt Sara, skyller mitt humör på gravidhormoner!). Gud är god ändå mot mig och satte mig i första klass!

Tackar tackar!

Emmaboda nästa och där byte till buss en timme hem!

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2011-01-22 10:31:21

fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;