fru mamma fotograf

Morgon med Fröken O

Publicerad 2011-01-21 13:05:17 i Bilder,






Lämnar ett kallt men gnistrande snöisigt Göteborg bakom mig och beger mig åter igen hem till Kallekrona. Intensiva dagar men ack så roligt att träffa alla igen. Saknar mitt jobb och kollegor sjukt mycket! När jag tänker efter har jag vart välsignad med väldigt bra arbeten och kollegor, aldrig vantrivts eller haft återkommande söndagsångest...

I morse blev det frukost på Fröken Olsson med Jenny (hon hann få min bekräftelse innan sängdags igår). Riktigt mysig morgon med scones och chailatte :)
Det är väl främst sådant här jag saknar. Vännerna. Caféerna. Utbudet. Större butiker! Men det är väl sånt som kommer efterhand antar jag, kanske inte större butiker visserligen men vänner tänker jag på. Lite gött häng om dagarna hade ju inte skadat men jag känner att vi är på god väg i Karlskrona. Träffat riktigt mysiga och trevliga männiksor, framförallt e n k l a att vara med och inkluderande - me like :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;