fru mamma fotograf

Går in i v.19

Publicerad 2011-01-13 23:15:09 i Lillnorpan,

Idag lilla bebis är du 18 hela veckor gammal och vi går in i vecka 19 :)


Bebis under denna vecka:
Små, ljusa hårstrån så kallade lanugohår täcker kroppen och till och med undersidan av fötterna. Det fina fjunet kan finnas kvar på vissa delar av kroppen efter födseln, t.ex på ovansidan av öronen. Ögonbrynen och ögonfransarna börjar markeras och på barnets fingertoppar finns helt unika fingeravtryck. Benen har nu kommit ifatt och är i rätt proportion till kroppen. Barnet ser ut som en färdig människa, i miniatyr.

Känner mig väldigt glad att allt illamående är över, och att jag kan träna, rida, jobba och äta vad jag vill! Nu menar jag inte allt onyttigt utan mest att det är så otroligt skönt att slippa må illa när man ska äta eller har ätit :)
Helt sjukt att vi ska bli föräldrar! Kan knappt fatta det ibland och jag är bara såå otroligt tacksam!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-14 17:27:55

Vilken känsla det måste vara! Bara det att veta, att man snart ska bli mamma eller pappa måste vara totally amazing!

Allt gott till er och stora kramar!



//Joel

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-01-19 10:47:26

Ja, det är väldigt omtumlande kan jag säga dig :) Men väldigt underbart! Kram till dig med

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;