fru mamma fotograf

v.24!!! (23+0)

Publicerad 2011-02-17 21:59:43 i Lillnorpan,



Idag har vi gått in i vecka 24 :) Helt galet vad tiden går! Kommer säkert skriva samma sak varje vecka, "ojoj vad fort det går" men det känns ju som det ;) Samtidigt som det faktiskt är hela fyra månader kvar till juni... och fyra månader är ändå lite mitt emellan lång och kort tid.. tycker jag iaf...

Lillnorpan: "Vikten har ökat markant på senare tid och barnet väger nu runt 600 gram och är cirka 30 centimeter långt. Barnet ska de resterande veckorna femdubbla sin vikt. Nu utvecklas svettkörtlar, men huden är fortfarande så pass tunn med bara lite fett så det ljumna vattnet är perfekt. Naglar på både fingrar och tår börjar växa ut."

Jag: Mår prima :) Får man må så här bra som gravid? Visst, jag är kissnödig ofta, lite lite ont i ryggen, humörsvängningar (fast det har jag väl alltid haft?) men det är ändå väldigt lindrigt!   Känner Liten varje dag, flera gånger om dagen och nu är det rejäla kickar! Igår SÅG vi tom sparkarna!
Mitt sötsug som var borta i början har kommit tillbaka, definitivt! Chokladsugen heeela tiden. Åh, jag skulle kunna äta choklad dagarna i ända....MUMS!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-18 11:05:04

Åh vad du är fin i din mage :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-02-18 16:30:05

ja jag håller helt klart med dig ! fast vår tjej är världens snällaste så det kommer bli svårare att stänga ut henne. Hon är liksom alltid där vi är och så fort du ska klappa henne så slickar hon dig på handen ;D haha. Vi får se hur vi gör sen :)



passa på att äta choklad nu, det är tydligen inte bra när man ammar sen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;