fru mamma fotograf

Sov du lilla...

Publicerad 2011-02-23 09:14:09 i Karlskronaliv,



Sov du lilla videung, än så är det vinter...

Just som jag trodde att våren verkligen var på väg så kom vintern och gjorde sig påmind igen! Snö och minus 12.  Väldigt vackert men som sagt... jag hade lixom börjat vänja mig vid snötomma gång- och cykelvägar. Har t.o.m lämnat in min cykel på service så att jag kan börja cykla! Istället blev det att skrapa rutorna på bilen imorse!
Men ok, bara för att det faktiskt fortfarande är februari så kan jag tycka att snön får vara här. Men 1 mars, på tisdag, DÅ kan det väl bli vår på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;