fru mamma fotograf

Ordning&Reda

Publicerad 2011-02-03 09:32:12 i Lägenheten,



Äntligen tar jag tag i det jag ska ha tagit tag i ett bra tag nu ;) Mycket tag!  Har en tendens, både jag och mannen att lägga kläder på våra trådbackar istället för garderoberna... och ja, ni fattar, till slut blir det en STOOOOR hög! Och så hittar man ingenting istället! Men nu så! Allt ska vikas, läggas eller hängas på rätt ställe. Har även en blå IKEA-påse med nytvättad tvätt som ska vikas ihop oxå...

Jag är grymt lat när det kommer till sånt här, men jag är överlycklig när det är klart och allt är superfint och ordning och reda på.




Någon mer som är som jag...?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-03 11:04:03

Ooo ja....

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-02-04 14:30:01

Vilken tur att man inte är ensam om oreda i gardeoben;) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;