fru mamma fotograf

Mitt i!

Publicerad 2011-02-16 09:21:25 i Karlskronaliv,

God morgon! Eller förmiddag, beroende på när du gick upp...  För egen del var det inte jättelängesen och sitter nu och tuggar i mig lite flingor och mjölk med skivad banan.

Onsdagen - mittendagen på veckan. Lill-lördag.  Idag är det iaf min tur att blogga på kyrkans blogg igen och jag kan erkänna att jag inte är klar med inlägget. Så istället för att skriva här borde jag ju skriva där... hm..men jag ska ta tag i det strax!

Förra onsdagen gick ansökningsdagen ut på ett jobb jag sökt. Det är svårt det där. Med hur på man ska vara, ska man ringa, eller maila. Bättre att ringa, men bättre att låta bli om man inte har några vettiga frågor... får se hur jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;