fru mamma fotograf

Mitt hjärta!

Publicerad 2011-02-14 22:50:26 i Karlskronaliv,



Världens bästa och underbaraste!
Idag är det ju (tror iofs inte ngn missat) Alla hjärtans dag och det är egentligen inget vi firar. Brukar göra lite god middag och sådär men inte ge bort massa dyra presenter. Finns andra dagar att skämma bort mig på :) Men idag när jag precis kommit hem från en lång, härlig shoppingeftermiddag med svägerskan så knackade det på dörren. Konstigt tänkte jag och gick och öppnade och där stod han, min älskling. Med blommor, 2 trisslotter och en puss :) Vet att han har sjukt mycket på jobbet och mycket riktigt hade han bara tid att stanna i knappt två minuter men dessa 2 minuter gjorde min dag! Jag blev såklart jätteglad för blommorna och kortet men kärleken kände jag mest i att han faktiskt tog sig tid, fast det inte fanns någon, och åkte hem för att ge mig dem... that's love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;