fru mamma fotograf

Chokladmoussetårta!

Publicerad 2011-02-23 22:49:04 i Mat och Bakning,



I lördagskväll (och söndag) bjöds det på tårta för att fira svärfar som fyllde år förra veckan. Vilken tur att det blev lite över! Är ju synd att slänga "mat" så därför delade jag och Björn på den sista biten ikväll :)  Men med gott samvete då jag körde ett Jympapass Bas idag på lunchen, då borde man väl ligga på + - 0?  Vi säger så iaf!

Känner mig lite hängig... nästan febrig, men klockan börjar ju å andra sidan bli senkvällen så det kan ju lika väl vara trötthet. Imorrn ska jag upp tidigt och va hos frisören kl 8:00! Längtar!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-24 17:27:43

Vad duktig du är som tränar fortfarande... jag la typ av helt när jag blev gravid. Sista jag gjorde var att åka tjejvasan och sen blev det bara promenader. Tror det är bra att hålla på så man håller sig pigg och har lite kondition inför förlossningen och att ta hand om bebis. Fast det är ju inte bra att hoppa direkt men det vet du förmodlingen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;