fru mamma fotograf

Lucka 14

Publicerad 2011-12-15 15:10:43 i Julkalender,

Dagens (eller tja, gårdagens) julklappstips är perfekt för tonåringen! En kurs hos Make Up Store! Och då är inte tanken att man kommer dit, blir omgjord eller får en häftig sotig ögonmakeup, och sen går hem igen... NIX, tanken är att man ska lära sig hur man lägger en make på bästa sätt. Kan även tänka mig att man får lite tips och trix och får reda på vad man passar i och inte passar i...
Själv har jag aldrig vart på en sån här kurs men åh va jag skulle behövt en när jag var 13-14 och började sminka mig! My God! När man ser vissa bilder idag undrar man ju hur jag kunde undgå att se det själv...?
Har även för mig att man kan gå i grupp på såna här kursen, perfekt för tjejgänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;