fru mamma fotograf

Lucka 10 & 11

Publicerad 2011-12-12 00:39:21 i Julkalender,

Ojoj, här ligger jag efter lite med lucköppningarna!
Faktum är att jag inte ens öppnat dagens lucka i chokladkalendern heller... Får jag skylla på något? Isåfall gör jag det: Denna helg har varit totalt FULLSPÄCKAD med julkonserter! Genrep i fredags, två konserter igår, 16 och 19 och en idag, kl 17. Idag har vi också hunnit med babysim! Gick iofs huuur bra som helst :) Älskar vattnet vår lilla tjej :)
Helgens (om jag får kalla det så? Och de får jag ju eftersom det är min blogg och min kalender ;)  ) julklappstips bakom luckorn 10 och 11 är alltså BÖCKER!
En bok är en perfekt julklapp. Och det behöver ju inte vara en kokbok.. (som jag redan tipsat om) utan kan vara vad som helst - bara det passar till den personen man köper till såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;