fru mamma fotograf

Lattemamma på vift!

Publicerad 2011-12-06 12:26:23 i Livet,

Haha, nu är jag en sån där lattemorsa på stan! Dricker min favorit chailatte och värmer mig med, trots snöns frånvaro är de riktigt kallt idag. Men samtidigt otroligt vackert, klarblå himmel och fortfarande lite frost kvar där solen inte kommit åt ännu...

Vi, jag och Vera har varit på föräldrargrupp på BVC, inte mycket nytt men trevligt att träffa de andra barnen och föräldrarna.

NU är det dags att ta bussen hem och förbereda för fikat :)

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-12-07 19:21:13

Tummen upp för lattemamma, hehe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;