fru mamma fotograf

1 december

Publicerad 2011-12-01 22:59:28 i Livet,

Första december och FÖRSTA luckan på adventkalendern får öppnas!
Under december - fram till jul har jag tänkt att ha min alldeles egna adventkalender här i bloggen med lite tips på julklappar och sånt kul! Om man nu tycker att det är kul?

MEEEEEN! För det första så måste man ju ha en kalender, och den jag har beställt har inte kommit på posten än så det blir lixom lite svårt att öppna någon idag...

Kan iaf avslöja att det är en fotokalender och det är en ypperligt bra sak att ge bort som första grej i en adventskalender - så har man ju luckor att öppna sen.. jaja, ni hänger med i mitt sena kvällsresonemang hoppas jag =P

Nu ska jag gå och lägga mig men mina älsklingar!


Kommentarer

Postat av: Josefin roos

Publicerad 2011-12-01 23:45:14

Yei! Vad kul. Det har jag också på min blogg iår men inte med kort utan uppmaningar. Jag ska följa din kalender!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;