fru mamma fotograf

Vera och Håkan

Publicerad 2011-08-04 09:17:03 i Karlskronaliv,






Igår var en sån där uuuuuuuunderbar dag med Vera då hon skötte sig exemplariskt hela dagen! Jag shoppade, storhandlade ( då grät hon visserligen på slutet så jag ammade henne i baksätet innan vi åkte hem) gjorde lunch, åt lunch, städade undan lite då några kom och kollade på lägenheten, tvättade två maskiner tvätt, gjorde picknicksallad, duschade och gjorde mig iordning!
Hon har helt enkelt sovit och ätit vid rätt tillfällen och däremellan har hon vart vaken, nöjd och glad.
Det är dock svårt att planera tider när man har barn har jag insett, och jag är tyvärr inte bra i vanliga fall... Vera skulle äta precis innan vi skulle gå så vi var på plats snarare 19:40 istället för 19...
Där åt vi picknick med Malin och Jens som vi lärde känna på profylaxkursen och deras tös Sigrid som är 4 dar yngre än Vera.
Precis när vi ätit klart ville Vera äta, typ 20.45 och sen började konserten 21. På med hörlurar och äta lite till sen var hon nöjd och glad och somnade i min gungande famn. Sen sov hon i vagnen hela kvällen till ca 23 (hade uppe henne en gång för omsövning bara).

Konserten?  Jo, den var SKITBRA! Men vad annat hade jag väntat mig? :)

Kommentarer

Postat av: Elin Persson (foto)

Publicerad 2011-08-04 13:16:39

HEJHEJ! Hur är det med dig i dag?



KRMA! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;