fru mamma fotograf

Vera + Fredde

Publicerad 2011-08-30 22:58:51 i Livet med Vera,

Häromdagen hade vi kräftskiva med lite vänner och de vi var hos har en supersöt liten kattunge! Named Fredde :) Han och Vera klickade ganska bra, skulle upp till henne i soffan hela tiden och la sig t.o.m mot Vera och sov - supergulligt! När han började bita V i händerna (han trodde nog att hon lekte) åkte han dock ut ;) Faktiskt liiite elakare att slänga ut V så hon fick vara kvar inne :)
Nu ska jag snart iväg till kyrkan och öva lovsång inför söndagsgudstjänsten, får se hur det går, har lite ont i halsen men hoppas det går över snabbt!
Imorrn ska jag visa en "ny" älskling jag fick i juni som jag inte tror att jag visat er... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;