fru mamma fotograf

Uggleinvasion!

Publicerad 2011-08-24 13:06:10 i Things to Lillnorpan,









Ugglor har ju varit på tapeten ett tag nu och jag lixom många andra bara älskar typ ALLT som görs i uggleformat :) Örhänge, halsband, kläder, vagnmobil, tyger - Allt är fint! (men kan tycka att de börjar bli lite FÖR mycket nu, fast jag ska shoppa MER ugglegrejer!). Och nu har jag klickat hem denna söta speldosa från Sebra på Farmhouse .
Undra bara vilken låt den spelar...

Nu sussar dottern min så jag ska försöka städa upp lite här, ser ut som ett bombnedslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;