fru mamma fotograf

Friends are friends forever...

Publicerad 2011-08-07 11:52:31 i Karlskronaliv,



I veckan har vi haft vänner på besök, först i torsdags kom Tina med familj. De va i trakterna (dvs skåne ;) ) och undrade om de fick komma förbi och det ville vi ju såklart! De åkte på fredageftermiddag och sen några timmar senare var det dags för nästa besök av Josse och hennes familj (det besöket var dock inplanerat). Så i två dagar har vi haft lite rundvandring i Karlskrona, lunch på Stumholmen, glass på Glassiären, långpromenad och bara njutit av att träffas igen. Båda är jag vän med sen långt tillbaka, J så länge jag kan minnas och T sen högstadiet. Det hade blivit riktig lyckträff om de tajmat samma dag!
Verkligen skönt med vänner som man vet att man har kvar, även om man inte hörs varje dag, eller tom varje månad! J har jag inte träffat sen förra året i juni! Men när jag väl träffar T & J är det som om tiden stått stilla - lovely! Såna vänner tycker jag om och värdesätter högt! 
Båda har barn oxå så det var high life här hemma :)  Så kul att se deras pojkar växa och bli små personer... 

Roxy är ju inte jätteförtjust i barn och tillbringade mesta tiden under sängen men när de åkt kunde hon äntligen slå läger i soffan igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;