fru mamma fotograf

Dubbel glädje!

Publicerad 2011-08-25 13:34:32 i Högtidligt,



Igår fick jag bekräftat att en vän till mig är gravid!  Hon och hennes man ska få en egen "Lillnorpa" i januari nån gång, såååå lycklig för er skull P & J :) Fick häromveckan en body till Vera och ett kort som var undertecknat med två namn  + "vår egen Lillnorpa"  så jag va ju 99 säker på hur det låg till :)

Något annat som oxå gladde min dag var och är att Olof, som är Björn bror, friade till sin Maggie igår och fick ett JA!!! Superroligt! Det roliga är att jag tänker att de är såååå unga och de har ju bara varit tillsammans ett år (årsdag igår). Men sen tänker jag lite till... hm.. de är 22. JAG var 22 när jag förlovade mig! De har "bara" vart tillsammans 1 år, men vänta, jag och Björn hade inte ens vart tillsammans i 11 månader!
Så jag ska väl egentligen inte säga ngt, jo STORT GRATTIS såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;