fru mamma fotograf

Blommogram

Publicerad 2011-08-08 15:15:35 i Karlskronaliv,



Inatt har Vera varit lite kinkig, haft lite magont osv... Så jag tog en REJÄL sovmorgon med henne. Vaknade vid 11.30 av att det ringde på dörren... Åhhh! Så jobbigt när man blir lite stressad, inga kläder på sig och vet att ens lilla bebis kommer vakna och skrika vilken sekund som helst...
Jaja, på med en klänning och masa mig upp till dörren. Är ju oxå väldigt ovanligt att ngn plingar på utan att man vet att ngn ska komma så jag antog att det var vår fastighetsskötare men det var det icke! Det va Björn! Och i handen hade han en bukett rosor :)  Bara sådär, för att han älskar mig och Vera så mycket... ♥   Sen skulle han åka igen, var bara hemma en snabbis för att lämna blommor - me Happy!



Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-08-09 08:31:52

Underbart!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;