fru mamma fotograf

Blir inte som man planerat...

Publicerad 2011-08-10 22:04:42 i Livet med Vera,



Idag sov vi till ca 10.30 sen blev de lite matning och sen låg Vera nöjd på skötbordet när jag duschade. So far
so good!
Hade sen planerat att gå till Friskis(20min) ta bilen och åka och köpa en tröja jag lagt undan, handla lite mat, tillbaka till Friskis och köra mitt första träningspass. Hon blev dock på ett helt annat humör sen, va jätteledsen men inte direkt, mat-, blöj-, ont i magen skrik utan bara ledsen. Kändes lite hängig på ngt sätt så jag tog tempen men hon hade bara 37,4 så de va ju lugnt... La oss i sängen och liggammade och då somnade hon efter en stund men vaknade fem min senare... Så istället för att kunna uträtta saker blev det en dag i soffan med en närhetsberoende bebis... 
dock haft sällskap hela dagen, först Ty och hans vänner i "Extreme Homemakeover", sen Sarah i "New Zealands next Top Model" och slutligen Heidi Klum och de andra i "Project Runway"...  Jojo, mycket att stå i :)
Huvudsaken är att Vera är nöjd och mår bra! och nu har hon somnat hos pappa Björn så jo, visst mår hon bra!

Blir mycket bilder på Vera, vilket är förståligt, men därför slänger jag in en på mig och Roxy, så ni inte glömmer oss ;)
Roxy är världens bästa storasysterkatt och är väldigt försiktig med Vera. Väldigt nyfiken, framme och nosar, använder Veras babygym men aldrig att hon är på Vera... Sötaste Roxy!

Nu är det sängen som gäller!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-08-11 11:19:26

Hejsan!



Kollat in här lite då o då men inte gjort något avtryck. Är väl på sin plats att göra det... Ett sent men Stort Grattis till mästerverket! Så fin!



Vem är då jag undrar du? Ja, jag läste en del av pingstkyrkans 100-dagarsblogg. Kände igen ditt efternamn. Trillade in på din blogg. Ahha... gift med Björn. Vi gick parallellklass på bibelskola för lääänge sedan. Så så ligger det till :) Mycke har hänt sen dess. Kort om mej: Bor i Karlskrona, är sen -03 gift o idag föräldraledig med vår underbara dotter som snart är 2(!)år.



Må så gott! O njut! //Pernilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;