fru mamma fotograf

Varför inte oftare?

Publicerad 2011-04-12 08:29:55 i Karlskronaliv,



Varför går man (jag) inte upp oftare för att ge mig ut på morgonpromenad? Det gjorde jag idag och det är så sjukt skönt! Klarblå himmel, solen som börjar värma lite, och promenera längs med vattnet. Hur gött som helst! Väl hemma igen känns tanken inte alls lockande att åter krypa ner i sängen som jag tänkte när jag gick upp strax efter sju... Man blir ju pigg! För att göra mig själv ännu gladare gjorde jag fruktsallad till frukost oxå, mums mums :)

Önskar er en lika bra tisdagsmorgon som jag har haft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;