fru mamma fotograf

Överraskingsfest!

Publicerad 2011-04-05 16:36:48 i Livet,

Ojoj, här har det inte uppdaterats på år och dar känns det som. Har verkligen haft fullt upp och har inte kunnat uppdatera. Kanske lika bra det för då kanske jag hade försagt /förskrivit mig ;)

I lördags hade vi nämligen en överraskningsfest för Björn som fyller 30 i april. Jag har tänkt och finurlat på detta sen i höstas någon gång och nu i lördags blev det allstå av!
Eftersom vi är helt nyinflyttade i K-krona kändes det bäst att ha festen någonstans där hans kompisar har lätt att ta sig och även sova över om det behövdes, därför fick det bli Finspång vilket dock försvårade lite med logistiken kring allt...

Smart som man är ;)  och med hjälp av att jag var i Gbg förra veckan kunde jag åka till Björns föräldrar redan i onsdagskväll! Björn trodde dock att jag kom dit på torsdagen... men hela den dagen hade vi handlat och börjat fixa med mat osånt... haha. Hela fredagen gick oxå till att laga mat och förbereda lite i festlokalen innan Björn kom runt 21... 
På lördagen sålde vi först våran bil (till några som bilade ner från Skellefteå!) sen åkte Björn in till Norrköping där han var gästledare på Friskis&Svettis på ett pass. Även då passade vi på att fixa och dona, baka foccacia tex som vi sen sa var till hans bror istället för en inflyttningsblomma... Sen kom han hem några timmar och vi åt lunch osådär, sen skulle han in ännu en gång till F&S och hålla pass och då passade vi, hans föräldrar och jag, på att åka till festlokalen och fixa allt där. Hann inte riktigt klart till gästerna kom men det blev bra ändå...  Björn kom senare med hans syster och hennes pojkvän och anande INGENTING, han såg inte ens sina föräldrars bil på parkeringen, hans farbrors hund som sprang omkring ute trodde han bara var en likadan ras och när jag kom ut så frågade han Towe "Vem är det?!" Haha! Snacka om snurrig!

Hur som helst blev det iaf väldigt trevligt och avslappnat. Och, om jag får säga det själv, grymt god mat!





Kommentarer

Postat av: Lissanna

Publicerad 2011-04-05 17:33:32

härligt med överraskning! simon fyller ju 30 i höst, funderar på vad man ska hitta på.. det är ju ett tag kvar som tur är(;

du är så vacker Elin - bär på ett mirakel! Fantastiskt häftigt.

Hoppas ni mår bra, kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;