fru mamma fotograf

Lillstugan

Publicerad 2011-04-23 11:44:50 i Livet,



Nostalgi
I torsdags började jag dagen med en frukost i Finspång med tjejerna från Pingst som jag var ungdomsledare för 2004-2007. Skitmysigt och roligt att träffa dem igen :) Blev lite fööör varse om att jag faktiskt inte är 20+ längre utan mer 25+ eller ja, faktiskt 28...  De var ju i högstadiåldern när jag träffade dem, en del tom 10 år! Galet! Hade lite svårt att få till en eftermiddagsträff men en frukost kunde alla hinna med, och vilken frukost! Elina hade bakat scones, cookies, kokat ägg, hade massa färsk frukt,juice - som en hotellfrukost! Riktigt nice :)

Checkat in
Vi har nu lämnat östgötaslätten och kommit ner i småland. Rättare sagt till "stugan", som min familj säger. Men egentligen är det mer av ett hus, men vi säger ju inte sommarhus heller då vi är där året om så kort och gott: Stugan :)
Vi kom hit i torsdagseftermiddag  samtidigt som mamma och pappa och checkade in i "Lillstugan" (gästhus) och njuter nu i fulla drag av sol, god mat, ledighet, Påsk, godis och sällskap av syskon + familjerna.

Nu ropas det till fika = dags att gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;