fru mamma fotograf

Födelsedag

Publicerad 2011-04-19 13:41:13 i Bilder,




Fick blommogram som fick följa med oss till Finspång :)

I fredags morse vaknade jag av att Björn kom in och sjöng för mig, fattade nada - vad gör han? Sen, millisekunden efter kom jag på att jag fyller ju år!  Bra start på dagen helt enkelt med sång, paket och frukost på sängen - vilken man jag har :)
Önskat/hintat om att jag vill ha Reebooks easytone skor (ni vet de som enligt reklamen ska ge en fantastisk rumpa och ben). Och jag fick dem! De blir ju perfekt att dra på sig när man ska på barnvagnspromenader :)
Annars va fredagen lite hektiskt, åkte till Bräkne-Hoby för att köpa kött i en gårdsbutik och fick vänta 30! nr, vilket resulterade i att det tog allt som allt ca 3h med t&r! Senare på eftermiddagen packade vi bilen full och for iväg norrut.
Första stoppet blev hos mina föräldrar i stugan där vi lämnade Roxy, hon ska vara med dem tills vi ses igen på Skärtorsdag så ett litet påsklov för henne oxå :) Åt även kvällsmat med mamma och pappa innan vi fortsatte resan upp mot Finspång, till Björns familj. Kom väl fram kring 23.30 och då blev det födelsedagsfika för mig!

Så.. jo, en fullspäckad fredag och födelsedag fast oxå helt perfekt!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-04-19 21:54:21

Haha, de är perfekta barnvagnspromenad skor, jag har ett par likadana! Kom bara ihåg att inte gå för långt de 1-a gångerna för det kommer att kännas i ben, rygg & rumpa!



Hoppas du mår bra & att lill*n inte håller dig allt för vaken på nätterna. Hittade du förresten ngt fint på utförsäljningen?



Miljoner kramar

L (Förresten, fick du mitt kort)

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-04-28 20:04:59

Bra tips där Louise, kan nog va bra att gå in dem lite först... Hittade MASSA på utförsäljningen, men FY va mycket folk.. inte bra...



Åh! Jag fick ditt kort - blev suuuuperglad :) Måste höras snart! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;