fru mamma fotograf

Suuugen!

Publicerad 2010-09-26 20:31:34 i Hår & Frisyr,



Varje gång jag träffar min syster och ser hennes fina lugg får jag lust att leta rätt på första bästa sax och klippa av en bit... på mitt eget alltså :) (lät nästan som om jag ville klippa en tuss av hennes lugg... haha ).
Och varje gång jag får tag i sax och klipper lugg så läääängtar jag tills den ska växa ut igen... Kunna sätta upp allt i en och samma svans, kunna ha snebena, mittbena... fläta..  men lugg är ju oxå fint!?!?

Snart är det dags att hoppa i säng, imorrn ringer klocka 04:00 igen och 04:44 går tåget mot Göteborg där det blir jobb i några dagar.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;