fru mamma fotograf

Step OUT of your comfortzone...

Publicerad 2010-09-09 14:56:30 i Karlskronaliv,




Kom igen! Hur svårt ska det va egentligen?
Lyft luren.
Slå numret till ett företag.
Presentera dig själv för ev. jobb.
Svårt.

Väldigt svårt just nu men det är någonting med mig och telefoner... Det är inte så att jag har telefonfobi, med vänner och familj kan jag prata hur länge som helst! Finns lixom ingen gräns! Tror mitt längsta samtal ligger på 4timmar om jag inte minns fel... Men när det gäller att ringa någon jag inte känner så bra - Usch och fy. 
Kommer ihåg när jag jobbade som ungdomsledare och då måste man ju ringa hela tiden, fråga om folk kan hjälpa till i grupper, på Gtj eller baka bullar. Och man är lixom redan förberedd på ett nej redan när man slår numret. Så då slår man numret man kan utantill för man har ringt det sååå många gånger förr och man vet att man kommer få ett "ja".
Kan tänka mig att det är någonstans där mitt problem ligger. Att få ett nej. Ta det lite föör personligt. Ska försöka skaka av mig det där och bara ringa!
Som sagt - step out of your comfortzone!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;