fru mamma fotograf

Sjuk

Publicerad 2010-09-28 10:17:32 i Livet,

Tjaa... jag är ju inte i Göteborg och jobbar, som jag skulle. Natten till igår vaknade nämligen kl 03 och mådde skitilla. Visste inte om jag hade vaknat tidigt för att jag var rädd att försova mig (skulle ju upp 04) eller om jag vaknat för att jag mådde illa. Visste heller inte om jag mådde illa för att jag var sjuk eller för att jag sovit för få timmar...  Dock visade det sig att jag hada vaknat och mådde illa för att jag var sjuk. Så nu har jag legat däckad ett dygn... Björn mådde inte heller bra och kom hem på förmiddagen, sen pratade jag med syster som oxå hon hade mått dåligt söndagskvällen och både systerson och systerdotter hade kräkts igår. + brorsdotter... familjeepidemi eller nåt ;)

Sov typ hela dagen igår och sen gick vi och la oss vid 21 och jag vaknade inte förrän 09.30 idag... utvilad :)

Hoppas ni har haft en bättre start på veckan :)



Kommentarer

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Publicerad 2010-09-28 11:53:17

sv, det är en svart klädställning, gillar den ;P

I paketet var det en gammal resväska, sliten och vacker. Och ett par jeans ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;