fru mamma fotograf

I regnstaden igen

Publicerad 2010-09-20 17:49:20 i Livet,

Shit vad jag är trött!
Efter att ha sovit ca 4½ timme i natt och 1 timme på tåget till Gbg är det väl iofs inte så jättekonstigt.
Finns ju ingen speciellt skön ställning att sova i på ett tåg, fick dock ha två säten för mig själv vilken gjorde att jag iaf kunde breda ut mig ännu mer :)
Väl framme i Göteborg är det ju lite som att komma hem... Gått samma väg till MQ så många gånger att det kändes som att fötterna och kullerstenarna blev riktigt glada av att ses igen :P  Suttit med mail som vanligt, lagt in i uppgifter i vårt system samt svarat på massa frågor om dittan och dattan. Sånt gillar jag! Något som jag också gillar är att jag snart ska åka hem till Sara, som igen öppnar upp sitt hem, men ogillar att det regnar utanför mitt fönster.
Mitt huvud är för trött för att skriva något vettigt denna afton så jag tror jag slutar... ;)



Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2010-09-20 19:08:26

Är du här igen?!

Men ååå...

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-20 23:42:21

jag vill också t gbg!:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;