fru mamma fotograf

I´m in love!

Publicerad 2010-09-19 20:53:16 i Karlskronaliv,



Här är mina nya darlings! Hittade dem igår på Din Sko och när vi skulle betala fick vi reda på att om vi blev medlemmar så skulle vi få 30% rabatt. Jomantackar! Så det blev ett väldigt bra pris på ett par väldigt snygga och sköna skor :)

I morse gick vi på vår första Gudstjänst här i K-krona, vi har ju bestämt Pingstkyrkan sen innan och att den ligger nära där vi bor var ännu ett plus. Men vilken öppen församling! Fick ett "hej" innan vi ens kom in, och när vi väl kom in i lokalen var där många som var framme och hejjade och frågade om vi var nya och var nyfikna på vilka vi var. Gudstjänsten kändes öppen, ärlig och väldigt avskalad. Idag var det iofs besök av en man som heter Alf Lax som spelade, sjöng och berättade om sitt liv, så ingen "vanlig" Gtj i den bemärkelsen.
Efter mötet var det fler som kom fram och pratade och blev sedan medbjudna på lunch på stan av ett par. Alltså, det är DET HÄR som är kyrka, som är församling. Visst, vi har bara vart där en gång, men det är ju ingen som helst tvekan om att vi kommer tillbaka. Och jag tror verkligen i mitt hjärta att det är där Gud vill ha oss.

Nu ska jag gå och ta en dusch för att sedan hoppa i säng tidigt. Kommer tyvärr inte kunna kolla hela valvakan... (du har väl röstat!?!?) Imorrn ska jag nämligen åka tåg 04:44 från K-krona till Göteborg! Ska upp och jobba igen några dagar på Kundklubben på MQ - loving it! Så, med tanke på att klockan ringer om ca 7 timmar och vill att jag skka gå upp kanske jag ska lägga mig snart...?!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-20 11:31:55

intressant blogg! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;