fru mamma fotograf

En chokladpralin...

Publicerad 2010-10-13 15:17:47 i Fotografering,



är väl aldrig fel? Efter maten, till kaffet, istället för kaffet eller helt enkelt när man vill :) Fick en ask chokladpraliner och rosor av mannen i torsdags på bröllopsdagen och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt stolt över mig själv som fortfarande har praliner kvar! Det är ju typ en vecka sen!?

För övrigt sitter jag som på nålar och undrar när datorn ska lägga av - denna gång. Laptopen crashade igår och internet är inte riktigt vän med den stationära och kopplar ner heeeela tiden. Näe, inte bara att koppla upp igen, utan måste starta om hela åbäket - SEN kan man använa internet igen, en liten stund.
En onsdag med prov på tålamod helt enkelt!

Kommentarer

Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Publicerad 2010-10-19 14:02:09

MMM !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;