fru mamma fotograf

Dagens

Publicerad 2010-10-05 10:59:58 i Dagens,

Den här var riiiiktigt längsen jag gjorde, nästan så jag att jag glömt bort den faktiskt! Men så ploppade den upp i huvudet och jag tänkte "Ah! Vad är en tisdag utan en "dagens"?

Humör: Glad
Gjort: 4 timmar med kundklubbsjobb
Planer: en fotorunda på lunchen med kollegan Louise :)
Ser på: min dataskärm och alla papper på mitt skrivbord...
Lyssnar på: sorlet av prat på en arbetsplats, vilket faktiskt inte är speciellt mycket här.
Läser: Försöker tyda norsk skrift
Dricker: vatten
Äter: russin, men nu är de slut och magen kurrar!
Bästa: Att jag är i Göteborg!
Sämsta: Att Björn är i Karlskrona
Väder: Strålande sol och blå himmer och höstigt ljus

Hoppas ni har en härlig tisdag också :)


Kommentarer

Postat av: Anna Å

Publicerad 2010-10-05 13:02:55

Vad gör du i göteborg? Trivs du där nere i söder? KRAM

Postat av: ELiN

Publicerad 2010-10-05 15:05:10

Å va glad jag blev att du skriver Anna :) Nu är jag i Gbg några dagar (åker hem imorrn) och jobbar på MQ. Trivs väldigt bra i söder dock oxå så just nu har de bästa av två världar :) Har du börjat jobba än?

Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;