fru mamma fotograf

Ängel på tråd :)

Publicerad 2010-10-27 16:49:31 i Livet,





Finns så mycket jag egentligen vill skriva. Få ur mig. Om saker som gör lite ont, om människor jag saknar, om tankar kring hur det blev som det blev, om riktigt roliga saker, om glädjefyllda saker, om det som står mig nära. Kanske för nära för att blottas här? Vissa saker känner jag mig mest trygg med att skriva i min dagbok, (kanske nummer 12 i raden jag haft). Men vissa saker skriver jag inte ens av mig där, utan går omkring och bär på alldeles själv.

Det jag däremot kan skriva om, och tipsa er om, är den här säsongens allra fiiiiiinaste dekorband från Panduro som jag vill ha. Knappt att jag vill länka, ifall de tar slut! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;