fru mamma fotograf

Gillar't!

Publicerad 2010-11-03 22:47:47 i Karlskronaliv,

Idag har de varit träning x 2. Först var tanken att det skulle bli spinning, bokad, avprickad och klar men när vi kom till passet fanns bara en cykel kvar... Hur var det med turordning egentligen?  Jaja, jag och mannen gick in och körde styrka istället. Och det var riiiktigt skönt! helt pass med bara överkropp, kommer (borde iaf) känna i axlar imorrn vill jag lova!

Någon timme och intagna kolhydrater senare bar det iväg igen och denna gång till stallet :) Det blir verkligen roligare för varje gång jag är där, kommer ihåg mer och därmed utvecklas jag oxå mer och mer. Riktigt skoj!
Så det blir nog även lite träningsvärk i benen imorgon oxå :)

Något som oxå blir imorgon är lite mera fotojobb! Ska tillbaka till Blekinge Smådjursklinik och fotografera några "tillsammansbilder", typ julkort :) ska även komplettera med några till inifrån kliniken oxå men allt ska bli såå himla kul! Mer sånt här :)


Nu däremot ska jag hugga tag i tandborsten och göra tändern reeeena! Och sen sova :)

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;