fru mamma fotograf

Godmorrrrgon!

Publicerad 2010-03-04 08:52:18 i Livet,




Vaknade först 03 av en gosig och söt katt som
ville ha lite bekräftelse... Sen vaknade jag av
samma bekräftelsesökande katt kl. 06 och då
var det lika bra att gå upp!
Jag blir såååå glad av detta väder, kallt men soligt
och jag känner Guds skapelseglädje så påtagligt
som jag vet inte vad!


Hann med två tidigare vagnar till jobbet vilket
resulterade i att jag gick av en hållplats tidigare och
gick lite längre väg till MQ idag.
Ack så härlig promix!



Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2010-03-04 11:21:31

duktiga du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;