fru mamma fotograf

söndag med kärlek

Publicerad 2010-02-14 22:05:37 i Livet,

Idag, för en gångs skull, gick jag upp
innan klockan ringde. Näe, nästan
hoppade upp för jag va - hör och
häpna - PIGG :) Satte i linser och
va på väg in i köket då jag ser en
bricka på bordet och hör min man
säga åt mig att gå och lägga mig igen...
Jepp... frukost på sängen!!! Och jag
som alltid bruka sova så länge jag
bara kan men idag passade tydligen
9.15 väldigt bra... kan iofs ha att göra
med att jag fick ett sms av en liten vän
som fick upp mig.. ;)

Dagen har förutom underbar frukost bjudit
på grymt härligt Gudtjänst, häng med
sköna människor och alldeles för mycket
sömn på en eftermiddag...

Nu är det hursomhelst sovdags - igen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;