fru mamma fotograf

På rad...

Publicerad 2010-02-10 19:27:28 i Funderingar,

"Elin-kvällen" denna vecka består utav att tvätta kläder
och städa lägenhetn. Lagom kul egentligen men känslan
av att va grymt nöjd över mig själv + Hillsongmusik i
högtalarna  manar på mig att fortsätta :)

Lite inhandling på vägen hem från jobbet hanns oxå med idag,
jag vänder alltid streckkoden så det går snabbare genom kassan. Men
oxå för att jag inte har så mycket annat att göra just då, då kan jag
ju lika gärna vända varor och underlätta för personalen?

Hur gör du?





Kommentarer

Postat av: Sara Lindberg

Publicerad 2010-02-11 07:10:59

ALLTID streckkoden åt "rätt" håll! Allt för att uderlätta, kan ibland komma på mig själv att bli irriterad över de som inte gör det.. Lite onödigt :) KRAM!

Postat av: Jenny E.J

Publicerad 2010-02-11 09:25:06

vänder alltid :)



Ha en bra dag!!



Kram

Postat av: E L i N

Publicerad 2010-02-11 11:43:42

söta ni är :)

Sen har jag kommit på att om man tycker det går FÖÖÖR fort, så man inte hinner lägga upp nya varor, då brukar jag slänga upp all frukt och sånt som måste vägas. Då tar det lite längre tid igen och man kan stapla upp nytt... Husmorstips som heter duga =)

Postat av: Jenny E.J

Publicerad 2010-02-11 11:55:01

Haha jag gör precis så.... o gid vad irretard jag bli på alla som bara slänger upp allt i en hög... tar ju mycke längre tid då ju!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;